Showing posts with label kek 2D. Show all posts
Showing posts with label kek 2D. Show all posts

Saturday, 16 June 2012

Kek untuk sue

3biji mini kek mini +-500g
upin-ipin
angry bird
ben10 
sebenarnya sue nak ultramen. dah tak de, saya tukar je ben 10.
Tempahan diterima pun dah suntuk. Jadi saya ambik je apa yg ada.
Maaf ye sue. Kalu tempah awal, mungkin kak bole carikan.








Monday, 23 April 2012

Kek Angry bird untuk Kak Noni

Terima kasih bebanyak kak noni, kerana tak putus2 order dengan saya. Walaupun kekadang terdapat kekurangan.

 Kek Coklat Moist

 Percubaan pertama buat hidung
He..he...x jadi lo...:)



 Mini trifle + kek


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...