Saturday 28 May 2011

Apam polkadot untuk Dyla

Tempahan diterima Dyla ssm. Mula-mula tepon tu dia duk takutkan saya pasal pendaftaran SSM. Saya kata ini cuma bisnes kecik. Tapi dia kata, kecil ker, besar ker jika melibatkan jual beli kena daftar. Oh...yer ker. Kalau camtu nak kena saman ker ni, kata saya lagi. Takdelah sebenarnya saya nak tempah apam, kata dia. Lah...buat suspen jer dia ni. Siap saya kata, nanti jangan saman akak yer kalau akak datang sana. Takdelah..kata dia lagi.

Insya-Allah, jika tak ada aral melintang akan saya daftarkan perniagaan saya ini. Tujuannya supaya pelanggan percaya dan yakin dengan produk saya ni.

Jadi dia tempah apam 100 biji. 50bj inti kaya dan 50bj lagi inti bluebery. Alhamduliah berjaya disiapkan dan dihantar.

Namun begitu berlaku sedikit kekurangan yang memang tidak disengajakan. Mujurlah juga Dyla baik orangnya.  


 Apam polkadot untuk Dyla
100 biji

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...